Ledig dag

Fast är fullbokad ändå.
Ganska skönt, så slipper man fundera så mycket på vad man ska hitta på.
Något som jag verkligen ser fram emot idag, är faktiskt att få träffa Johan & IsaDora, ingen kommer tro mig om jag berättar hur länge sen det är som vi träffades!
Ska till jobbet också, det är Personalmöte igen.
Men först ska jag till kiropraktorn och dra ut mina ben..=)
Jag tror att Ulrika & Jennie är på väg mot deras nya hemstad Uppsala (GRATTIS!!) idag, hoppas att vi hinner ses mellan allt som ska hinnas med!?
Jupp, det var min dag som den ser ut, just nu. Sen hur den nu blir har jag ingen aning om, Väderprognoserna varna för snö idag, Jippi..Not..
Ha en bra onsdag allihopa.
Var rädda om varandra!
Kram!

Postat av: IsabellaPousette

tjenna min sötnos! :) <3

hon skickade en kommentar, så då svarade jag på hennes blogg :-) men efter det har hon inte skrivit något :) ♥♥♥

Datum: 2010-10-20 kl. 13:31:55
URL: http://isabellapousette.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Kul att träffas idag <3 Viktigt att ta vara på stunderna, även fast dom blir korta vissa gånger. Hellre det än inte alls!! Hoppas att din kväll blev bra!!

Älskar dig <3<3<3

Datum: 2010-10-20 kl. 21:32:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: