Kalasdag

♥♥♥Åhh, vad jag älskar att träffa alla mina barn, deras respektive, mina fina barnbarn och mina älskade systrar och deras familjer!
Ni skulle bara veta!
Idag har vi träffats och firat Johan, ätit mumsiga hamburgare och massor med godis, och den godaste chokladtårtan jag någonsin har ätit! Vi passade på att fira Albin också, som fyller 5 år på måndag!
Födelsedagsbarn nr 1!
Födelsedagsbarn nr2!
Underbara Jennie, Fredrik, Isabella & Madelene! ♥
Finaste Adina ♥♥♥
Finaste Douglas ♥♥♥
Adina pussar sin lillebror, som var lite ledsen. Familjen och mums-mums!
Jag bjuder er på en bild som Adina själv har tagit!
Varsågoda:
Tack Johan & IsaDora för en underbar eftermiddag och fantastisk mat & fika! Och tack alla ni andra för trevligt sällskap och mysiga prat!
Fick äran att behålla KUNGEN här! Me like alot!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: