Inget lov-inget kaffekokande

Kom precis på att nu har ju skoleleverna höstlov!
Och jag slipper fixa kaffe till 300 personer nästa vecka!
Sååå skönt!
Jag hade tänkt hälsa på mina kära f.d arbetskamrater den här veckan, men tiden har inte riktigt räckt till, plus att det blev ett extra pass. Så jag tänkte att på måndag ska jag åka dit...
Men då är det ju skolkonferensen, kom jag på, så då har dom nog inte tid för mig iallafall!
Men lycka till allihopa som ska slita för att alla knasiga & konstiga(!!) lärare ska få sitt kaffe! Ni kommer att göra det med glans!
Nu har jag ju slutat där, så ärligheten, med att lärare är ett släkte för sig törs jag ju skriva om nu.. Innan kunde jag ju bara göra mina antydningar om vad jag tänker (& tycker) om lärarna.. =)
Nu, ni alla som känner mig, så skulle ni se hur jag sitter här och himlar med ögonen!!
Mohaha!
Kram på er alla i köket!
Och kram till resten av mina läsare också!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: