Höstlördag

Ibland är det drygt att komma på rubriker...
Om jag någon gång skulle orka gå igenom alla mina inlägg, sen jag startade bloggen, så skulle jag nog hitta massor med upprepningar! (inte bara tjatiga blogginlägg!)
Men, men.. Skit samma, på ren svenska!
En bra höstlördag önskar jag mig själv och alla er andra!
Just nu tvättas det i tvättstugan, hunden har fått springa lös och motionerat både sig själv och mig på en långpromenad, blött näsblod (jag alltså, inte hunden!), kollat på vad som hänt i facebookvärlden och nu bloggas det, innan det är dags för att gå upp till tvättstugan igen!
Sen bär det av mot Upplandskusten! Till Norrtälje, närmare bestämt!
Det ska bli skönt att få tillbaka bilen! Sen får jag ta mig en funderare, på om jag ska köpa en ny bil.. men känner jag mig själv så lär det dröja ett tag. Måste försöka bli av med fler skulder först! (har alldeles för mycket, tyvärr!) =/
Jaha, det var min uppdatering för dagen. Tror säkert att dom flesta av er får en bra dag ni med, det är min önskan iallafall.
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: