En bra ledig dag!

Vissa dagar träffar man inte nån, eller pratar inte med nån, förutom hunden och katterna..
Vissa dagar träffar man massor, telefonen ringer och man får flera förfrågningar om att träffas SAMTIDIGT!
Om jag får välja, så skulle jag vilja träffa alla jämt, ha dom nära , veta att man kan ses när som helst.
Både släkten och mina vänner.
Idag har det varit en sån dag, när flera har ringt (tack!!) och velat träffas, så jag har faktiskt inte hunnit med alla (tack ännu en gång för att ni ringer och för att ni frågar!) men jag har hunnit med kiropraktorn, personalmöte OCH att träffat Ehlin, Alfonso, Adina, Douglas, Ulrika, Jennie, Conny, mamma, Johan & IsaDora.
Konstigt nog har jag faktiskt inte träffat Tobias.. och då bor han ju ändå här...!!
Underbart att få träffas, om så bara en kort stund!
Att möta Jennie med nån kompis på Uppsalas gator, är absolut något som jag kan med glädje vänja mig vid!!
Jag ser verkligen fram emot att dom snart ska flytta hit!
I morgon är det en ny dag, med nya möjligheter!
Tack Johan & IsaDora för en underbart mysig kväll tillsammans! (och den goda maten!)
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: