Det är skönt att vara ledig

Måste jag få erkänna!
Det blev en bra dag idag!
Dammtussarna yr när Alice jagar Cilla här hemma, men dom tar jag hand om i morgon!
Träffade min vän Camilla på stan, och vi hade mysiga timmar(!) på restaurangen.
♥Tack Camilla för att du finns!♥
Jag och Alice åkte på eftermiddagen till hundhagen i Eriksberg, där A träffade en kompis, som hon lekte riktigt bra med...hagen var tyvärr en enda leråker, så det blev ett bad när vi tillslut kom hem!
Det är riktigt skönt att vara ledig!
I morgon börjar jobbarhelgen, och håll alla era tummar för att det ska bli anfallsfria jobbpass för mig!
Jag brukar ju göra efterlysningar här på bloggen, men gensvaret brukar ju inte vara det bästa, men skam den som ger sig:
Jag har tagit ett extrapass nästa helg fre-lör.
Tobbe, som brukar vara min räddare i nöden och ta hand om Alice ska åka bort på lördagen och då behöver jag någon som kan hjälpa mig med Alice Någon?
Ha en bra torsdagskväll allihopa och gillar ni hockey så livesänder Conny just nu en match med Leksands J18 lag! Två kanonbra kommentatorer dessutom!
Kram!

Postat av: Ehlin

Lite kul att du och Camilla är så taijta...! Hoppas du får någon som kan hjälpa till med Alice! :D

Datum: 2010-10-21 kl. 20:27:24
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: