Cirklarna iordning

För nu är jag hemma igen!
Äter hemmagjorda hamburgare, alldeles ensam, (Tobbe jobbar fortfarande) och dom var riktigt goda faktiskt!
Jobbpasset har gått riktigt bra! Jag gillar verkligen mitt nya jobb! (förutom anfallen då!)
Ett härligt gäng som jobbar. Även om det är två "läger" (och jag har som vanligt ställt mig mitt emellan)! Det är lugnast så!
Men passet som blev bytt nu, "förlorar" jag OB-ersättning på, så hon som bytte med mig, ringde nu på förmiddagen, och lovade att bjuda mig på middag istället!
Nu till en helt annan sak.
En fråga (jaa, jag veeet att jag frågar mycket och jag veeet att ni sällan svarar!)
Frågan är:
Om jag vill visa er en film, som ligger i Iphoto, måste den först läggas upp på Youtube innan den kan visas här?
Svar tack!
Ha en fortsatt trevlig fredag!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: