Oväder & shopping

Men som vanligt så shoppade inte jag nått..
Det var faktiskt Tobbe, som gärna ville shoppa loss, så planerna var först att åka till Lager 157 i Sågmyra..
Men det är ju lite långt att åka, speciellt i snöoväder. Så det fick bli en premiärtur till Barkarby Outlet i Stockholm istället! Trevligt, var det där, och jag hoppas att Tobbe är nöjd med sina inköp till lägre pris, än vad det är i normala fall!
Nu är det skönt att vara hemma igen och soffan ropar på mig!
Vi har haft Alice med oss, och kan meddela att hon har varit kanonduktig!
Skönt att veta att man kan göra sånt här och ha doggen med sig!
Alla mina hundvakter var ju med i bilen! =)
Ha det nu bra allihopa! Sköt om er och ta det lugnt i trafiken!
Kram!

Postat av: Helena

Grattis älskade syster på din namnsdag! Och viljan att träna kommer tillbaka. Men det krävs tyvärr kraftansträngning som heter duga innan man hittar dit igen... Den kommer ju inte automatiskt av någon konstig anledning ;P Love you!

Datum: 2010-11-25 kl. 18:31:51
URL: http://posansfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: