Jag och mina cirklar

Kontroll freak, eller så är det så här det ska vara..
Suck!
Nu hade jag återigen ordnat med hundvakt till passet i morgon till på onsdag. Tänkte ha Alice med mig, och sen skulle hundvakten komma till mig. Nu har det rubbats igen, mina cirklar..
Min brukare har hamnat på sjukhuset, och ingen vet när hon kommer därifrån, alltså vet jag inte alls när jag börjar i morgon, eller vart jag ska jobba!
Suck!
Ja,ja.. skitproblem i jämförelse med allt annat, som händer.
Köpte en reflexväst till Alice idag, så nu syns hon ute i mörkret!
Åkte även och hälsade på kaffe-tanterna på LO! Kul att träffa dom alla (nästan alla, Affa hade blivit kidnappad till ett annat ställe!)
Uppsala Kommun har fixat en hundhage bredvid Gränby Centrum, så dit åkte vi efter LO-besöket!
Jaa, det var min dag i korthet!
Nu ska jag inviga reflexvästen och ta en kvällspromenad med Alice, klockan är inte mycket, men mörkt har det redan blivit! Fy!
Ha en bra måndag allihopa!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: