Jag har gjort nått

Men inte mycket.
Latmasken krälar som en parasit i kroppen (kanske den som gjort mig förkyld?)
Tog med mig Alice till den nya hundhagen i Gränby, så hon fick springa av sig lite!
Inga andra hundar var där, och det är faktiskt rätt så skönt då hundar kan bli mer stressade av sånt.
Alice brukar ju ha kul, men dom senaste gångerna har hon blivit rädd när det kommit större och äldre hanhundar.
Jag läser två olika hundböcker just nu, och som är totalt olika varandra..
Den ena säger si och den andra säger så!
Det är riktigt svårt som en nybörjare att veta VAD som är rätt, faktiskt.
Sunt förnuft brukar man ju komma långt med, och det tror jag att jag gör när det gäller Alice också!
Får ganska ofta frågan om jag ska avla på henne och använda henne till nått.
Hur ska jag kunna veta det?
Valpar kanske kan vara skoj att skaffa sig så småningom, och om hon lyckas lukta till sig någon kantarell i skogen, så hade ju det också varit kul!
Men jag har först och främst skaffat mig en hund som gillar mig oavsett alla mina fel och brister.
Någon som kommer när jag ropar(oftast!) och älskar mig villkorslöst!
Det räcker för mig just nu!
Passade på att visa mig ute bland folk, när jag ändå var i farten.
Så jag handlade på Kvantum och terroriserat Tobbe på hans jobb och bråkat med en otäck gubbe som knuffade till mig tre gånger och sen svor åt mig..
Gubb-as!
Jaa, det var väl allt..?
Hur har ni haft det? En torsdag i mitten på november?
Kram!

Postat av: Helena

Alice! Alice! Alice! ;-)

Det ser ut som att Phoebe ler! Hoppas du kryar på dig snart. Miss you! Kramar

Datum: 2010-11-18 kl. 18:33:33
URL: http://posansfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: