Fryser

-10° C idag också..
Ymnigt snöfall, så vackert är det!
Morgonpromenaden är avklarad, så nu ska jag försöka att tina upp!
Jag bjuder er på lite inredningsbilder också!
Igår var jag och Alice och hälsade på Inga-Lena och Isabelle, mycket trevligt! Vi tog en skogspromenad och gick i meterhöga snödrivor.. Hundarna var lyckliga, men vi blev frusna och snöiga, så idag har jag än mer träningsvärk i benen en vad jag hade i går! Aotch!
Jag hoppas att ni alla får en bra lördag!
Var rädda om varandra och ta hand om er!
Kram!

Postat av: helene

men va mycket snö ni har!!! mycket mycket mera än vad vi har. skumt.. brukar då vara tvärtom.. här är kallt dock, mellan 15 och 20 minus varje dag.. ha en underbart trevlig helg.. kram

Datum: 2010-11-27 kl. 10:08:16
URL: http://www.heleck.blogg.no

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: