Dålig karma?

Hur märker man sånt egentligen?
För nu börjar jag bli orolig.. På riktigt!
Igår knuffades jag ju med en gammal(ful!) gubbe på Kvantum, som sen svor efter mig.
Idag gick jag ut framför en cyklist, som självklart (och med all rätt!) blev rädd och började skälla ut mig.
Jag hade ju gjort fel, så jag bad tusen gånger om ursäkt och sa förlåt, men hon fortsatte bara att skälla..
Så när jag sa åt henne, -Ja men jag ber ju om förlåtelse..
Svarade hon: -Om du inte håller käften, så slår jag ihjäl dig...
Vad gör man åt sånt?
Vad gör man åt dålig karma?
Jag har väl förmodligen blivit en sån kärring, som jag själv alltid föraktat.
Eller så har jag bara haft oturen att möta på två skitstövlar på raken.
Kanske tur att jag ska in i bubblan i Eriksberg i helgen och jobba två 24 timmarspass.
Jag önskar er alla (och mig själv!) en fortsatt bra fredag och en skön helg!
Kan ni fatta att det är 1:a advent nästa söndag?
Var rädda om varandra och se upp för (fula)gubbar och mordhotande kärringar på cykel!
Kram!

Postat av: lucke

Hejsan! Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

Datum: 2010-11-19 kl. 09:53:18
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Men fy! Jag tycker du ska anmäla henne till polisen, det är ju mordhot!!

Tur du ska in i "bubblan" så du förhoppningsvis slipper fler incidenter, och kommer ut som en ny människa!

Sköt om dig, älskar dig <3

Många kramar <3<3<3

Datum: 2010-11-19 kl. 11:35:56
Postat av: GUESS WHO?

- tror inte på sådant..

Datum: 2010-11-19 kl. 14:01:57
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

Lämnar mitt spår att jag vart här (a) gör detsamma? :Phehe

Datum: 2010-11-19 kl. 21:43:37
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Hej!



Mycket hysteri kring Harry Potter just nu.



Dagens fråga: Har du sett alla filmerna?



Känner du för det så anmäl dig även till Veckans blogg som du hittar i kategori Tävlingar.



Ha en fortsatt riktigt härlig lördag!

Datum: 2010-11-19 kl. 11:53:16
URL: http://edgeman.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: