7st.

Stackare som har gått in här för att kolla om jag skrivit något..
(det brukar vara i snitt 45-50st.)
Men nu så, har jag gjort mina 22 timmar (fick jobba extra faktiskt!) Hade dubbelgång med en av de äldre damerna.. Och det är ju en historia i sig, men gullig och trevlig är hon, och jobbat i 25 år har hon gjort också (hon får en guldklocka på fredag!) så ni kanske förstår hur det låter, när vi jobbar tillsammans (igår fick jag lära mig att koka fruktkräm, av torkade frukter..sånt som man aldrig ens köper eller kollar efter i affären..!)
Men hon tyckte det var viktigt att jag visste hur man gjorde, så jag kan föra traditionen vidare efter det att hon slutat!
Nu blir det soffan en stund tillsammans med katter och hunden..
Sen får vi se vad som händer..
Har ev. nått skoj på gång tills i morgon..
Sen måste jag bara få tacka min vän Carola för sms´et igår kväll! Jag kommer på mig själv med att skratta när jag bara tänker på det! That made my evening!
Ha en bra torsdagkväll/eftermiddag allihopa! Var rädda om varandra!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: