-10°

Burr, vad kallt det är!
Bara till att vänja sig förstås!
Snö och kyla, hör ju vintern till.
Fast varje år undrar man ju vad man gör här, varför man inte flyttar till ett varmare land.
Men det kan ju har att göra, med språket.. bekvämlighet.. eller så är det för att släkt och vänner också envist stannar kvar här!
Förr har mina morgonpromenader varit frivilliga..
En sån här kall dag, hade jag nog valt att kura in mig i en filt i soffan och tittat på morgon-tv.
Men nu har jag ju Alice, som ääälskar att burra ner nosen i snön och ploga sig igenom promenaderna, fast det är kallt, så in i bängen! Så promenaderna blir av, och det är ju faktiskt bra!
Ha en fantastisk fredag.
Och grattis idag till Pippi Långstrump, som blir pensionär idag (65 år!)
Var rädda om varandra, älska varandra, trots att vi gör fel och har brister!
"Älska mig mest när jag förtjänar det som minst, för det är då jag behöver det som mest"
Kram!

Postat av: Helena

Bodypump! Jag är imponerad! Bra jobbat! Jag sa ju att det var kul ;-) Love you! Kramar

Datum: 2010-11-26 kl. 09:59:31
URL: http://posansfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: