Uppsala-Storvreta-Falun-Storvreta-Uppsala

Min resa den här dagen!

En härlig dag, alltid lika mysigt och trevligt att få träffa Helena och hennes underbara familj! Plus, blev att även Jennie och hennes kompis Maja kom för att fira Helena! (Albin övergav sin kärlek till Emilia, för en stund och tog Maja med storm!!)
Jag hade ju inte firat Madde som fyllde i april, så henne tog jag med mig till stan i Falun så hon fick köpa VAD hon ville...hon var lite generad över mosters tokigheter, men tillslut valde hon en jättefin vår/sommarjacka från Stadium!
När jag åkte i morse och kommit till Gamla Uppsala, så upptäckte jag att jag glömt att tagit med mig kameran... Så typiskt..men jag tog ett par kort med mobilen..Helena har bilder på sin blogg som ni kan kolla om ni vill!

Tjejerna & Albin

Födelsedagsbarnet Helena! (och hon & Anders fira 12 årig bröllopsdag idag också, så GRATTIS till det med!)

Ingrid skulle också ha fyllt år idag...66...Jag och mamma åkte dit och sa "grattis"!

Kommer ni ihåg förra året, då vi också åkte till Falun för att fira Helena,  då Ehlin, Johan & IsaDora också var med, och vi åkte förbi hemma hos Ingrid, som blev så glad så hon började att gråta..(http://katlind.blogg.se/2009/may/falun-3.html) Ett fint minne, nu när hon inte finns ibland oss längre!

Nu är det soffläge som gäller och Hockey-VM!! Heja Sverige!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: