Leker igen..

Jag erkänner..
Jag är skyldig..
Jag kan inte låta bli..

Men jag har ett problem!!?
Kan dom proffsen, om dom är här och läser min blogg (Typ IsaDora, Isabella eller Stephanie) hjälpa mig? Jag tycker att bilderna blir alldeles för små? Och gör jag dom stora här i bloggen, så blir dom för stora..Kan det vara min design som det är "knas" med eller hur ska jag få bilderna större här?

Kram!


Postat av: stephanie

Testa att beskära "crop" bilden innan du exporterar den. Då får du bort allt "vitt" runt om kring och då går den att göra större.. iaf för mig, men jag använder blogspot - vet ej om det gör någon skillnad!



Lycka till!

Datum: 2010-05-01 kl. 09:38:55
Postat av: IsabellaPousette

Hejhej Kattis :) Nu ska jag äntligen "svara"...

vi kollade ju på IsaDora´s blogg att hon hadde fått bilderna upp på varann... Jag provade att spara dom & då fick jag veta att det är inte en och samma bild utan flera olika som hon har satt ihop :D <3 Puss

Datum: 2010-05-01 kl. 21:28:24
URL: http://isabellapousette.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: