KLAAAAAR!!!

Tjoho!!

19 dagar och nu dom senaste 24 timmarna är nu jobbade!!

Åhhh vad jag har varit duktig...
Jag klappar mig själv på axeln och tycker faktiskt att jag har gjort det här riktigt bra!!
Tre jobb, dagar OCH nätter är nu klart för den här gången!!
Ni får allt tycka jag är knäpp, som skryter...men gör om det här själva då, så får ni se hur det är...!?


Jag kan till och med kosta på mig en sång..speciellt idag, så treorna på våran skola har tagit studenten (Grattis!)

*Hurra, vad jag är bra...Hurra vad jag är bra...för jag har klarat av jobbet, för jag har klarat av jobbet, för jag har klarat av joooobbeeet... Hurra vad jag är bra*

Kram!

Postat av: Helena

Du är inte bra. Du är BÄST! Love You!

Datum: 2010-05-28 kl. 16:55:26
URL: http://posansfru.blogg.se/
Postat av: Nikolaibeatrice

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

Datum: 2010-05-28 kl. 12:59:46
URL: http://nikolaibeatrice.blog13.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: