Facit

Fast dagen är ju inte slut än, men hittills så har det varit en okej dag..massor att göra på jobbet, men jag hann med allt jag skulle göra, efter mycket strul och springande fram och tillbaka, så blev det bra tillslut! Skönt!
 
Solen har lyst på oss idag, men tyvärr så blåser det fortfarnade kallt..Trist, men snart så kommer nog högsommarvärmen, och då kommer vi klaga på att det är för varmt..=)

Det blev ingen tur till Kraftkällan idag, jag åkte och handlade istället och sen hem och städade lägenheten! Det räknas väl som gympa det med? Morgonprommisen var härlig! Lite kall, men med en mössa på skallen, så blev det helt okej!

I morgon så blir det dubbeljobb igen, fast den här gången hos den andra brukaren C..och inte lika långa arbetspass är det heller. Jag åker direkt till Eriksberg och slutar arbetsdagen klockan 22.00
Det bli 13 timmar..och det känns inte så långt med tanke på dom andra passen!! Jag ska ju jobba natt också, och då hoppas jag att jag pallar trycket! Ni får hjälpa mig att hålla tummarna!?
 
Ha en fortsatt bra tisdag allihopa! Heja Sverige!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: