En lördag i maj..

..Idag ska jag försöka att bara ta det lugnt..
Alldeles nyss ringde dom från "jobbet" och undrade om jag kunde jobba...Åhhhh..jag vill egentligen inte alls...men känner mig jättedum som säger nej.. Jag hade tänkt att ta ut min mor idag, och sen åka till Falun i morgon.. Hoppas,hoppas att det ordnar sig iallafall..

Tjohoo! Nu ringde dom tillbaka och sa att det ordnat sig!! Tack & lov, då slapp jag säga -nej!!

Hoppas att ni allihopa får en bra lördag..

Kram!

Postat av: IsaDora

Ja det är ju konstigt att man får skuldkänslor när man säger nej, och då är det inte bara i jobbsituationer... Det är ju jobbigt att det känns fel att göra det som passar en bäst ibland.



Som tur är så har jag blivit bra på att strunta i skuldkänslor när dom ringer från jobbet när man inte kan eller vill, är man ledig så är man :) Speciellt om man planerat in roliga saker...



KRAM!

Datum: 2010-05-08 kl. 15:01:27
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: