Det blev annorlund=bra!

En härlig pizzadag!! Det är inte alltid som jag har kunnat säga det...
Vi har haft en bra och trevlig dag tillsammans allihopa! Såå kul att få jobba med dom tre som sliter på "Torget" i vanliga fall! (2X Carola & Affa!) Och det bästa av allt var att jag fick STOR-främmande!! Av Ehlin & Adina!!
Det känns som om det var evigheter sen vi sågs.. Jag saknar dom VARJE dag!! Efter jobbdagen så har vi shoppat loss på stan..Jag köpte en jättesöt liten body till "lilleman" också (den första!)..Det ska bli såå kul att bli mormor till en till!!

Jag♥Adina

Det blev en annorlunda dag och en bra dag!!
Jag hoppas att ni också har haft en bra dag idag? Imorgon är det återigen fredag och en helg som väntar..Jag ska njuta ordentligt, för nu blir det jobb två helger i rad, plus dubbeljobb..Så jag ska ladda batterierna ordentligt! (Hoppas också på en tur till Falun i helgen..!)

Kram!

Postat av: Helena

Hon är så sockersöt! (Du med...) Jag hoppas också på ett Falu-besök i helgen!

Datum: 2010-05-06 kl. 22:46:32
URL: http://posansfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: