4 dagar

Nu börjar det att kännas...
Nattjobb+dagjobb!!
Men jag kommer att vara SÅÅÅ nöjd med mig själv, när det här väl är över om 4 dagar, då har jag "bara två jobb" fram till den 10 juni, då skolan slutar! =)



Idag har jag gjort min "sista" beställning..
Och ska jag vara helt ärlig, så trodde jag nog att jag skulle vara mer ledsen och sorgsen, över att jag ska sluta...men jag känner en enorm glädje i det hela (kan det vara rätt beslut då?) Först och främst kanske för att jag kommer att åka tillbaka dit, så fort jag är hungrig och vill träffa alla fina arbetskamrater igen! =)) Och för mig är det ju inte slutet på något, utan början på något nytt!!

10 år har jag jobbat nu, så det är tur att den här möjligheten dök upp, så jag slapp bli en bitter*****. För det hade varit en stor risk för det om jag blivit kvar!
Är redan stolt över mig själv att jag har VÅGAT att prova nått nytt och att det har gått så bra som det har gjort! (lite skrytigt, men sant!)
För er nya bloggläsare, kan jag ju hänvisa till dom flesta inläggen för ett par år sedan..hur mycket som har hänt och hur stor vånda varje beslut i mitt konservativa liv har sett ut!

Nu ska jag sova en stund, så jag orkar med ännu ett nattjobb+dagjobb!

Kram!

Postat av: Lenitha

Du är sååååå duktiiiig! :):):)

Datum: 2010-05-25 kl. 21:01:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: