2 dagar

Äntligen...
Nu är det ett 24 timmarspass att klara av sen är jag LEEEEEDIG!!
Fast på måndag är det ett 30 timmarspass till tisdagen...men sen är jag "bara" mat-tant tills skolan slutar i juni!
Jo, just ja´..jag ska klara av Tobbes student också...!! ;-)


Är det någon som såg hela Greys Anatomy igår, som kan berätta hur det gick för den "tjocka killen"? Överlevde han operationen? Jag var tvungen att åka mitt i programmet!
 
10 meter innan jag skulle svänga in på parkeringen i Eriksberg, så hade dom en STOR poliskontroll...
Men varför i hela världen får jag hjärtklappning och hyperventilerar...när jag VET att jag har körkortet med mig, jag höll hastigheten och dessutom är nykter...?? Varför??


Håll tummarna för mig, att sista natten blir den bästa natten!!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: