Vasaloppet

En otrolig tradition och inte minst en otrolig prestation (av dom som åker!!)...Jag har faktistk inte alls någon längtan att åka den..däremot springa nått lopp i framtiden, det skulle jag kunna göra.. Men att kolla på Vasaloppet, det är en mysig tradition som jag nog har kollat på i säkert över 25 år..(har det sänts så länge?) Jag minns ett år, att jag var i Mora och kollade på målgången..men det jag minns är att jag frös som en galning och att jag inte fattade att åkarna aldrig tog slut...(jag var nog 8-9 år!)

Snart blir det soffläge och den magsika starten!

På eftermiddagen ska jag träffa familjen..Johan & IsaDora har satt upp en fotostudio, vet inte om jag själv ska stå framför kameran eller om jag gömmer mig någonstans(förmodligen...!), men kort vet jag att det ska tas iallafall!

Kram!

Postat av: Ehlin

Om duva 8-9 år när du va dör sp har de juh funnits i mer än 30 år iaf :D love u! :P

Datum: 2010-03-07 kl. 07:57:42
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: