Väntat & väntat...

..och det ser inte bättre ut än att jag får vänta ett tag till...på vad kanske ni undrar?
 
Jaa, våren är ju en STOR sak som jag tror att vi alla väntar på..men det är inte det jag väntat på nu den här eftermiddagen, näe det är faktiskt Uppsalahem..en kille ringde i morse och sa att han skulle komma 14.30, så jag stressade hem tidigare från jobbet och här har jag suttit nu och väntat & väntat.. Jag skulle byta glödlampan i ugnen häromdagen och den "smulades" helt sönder, så jag har faktiskt felanmält det..jag kan ju klara mig utan, men jag tycker allt det är lite mysigt när ugnen lyser..

Jag får nog allt vänta ett tag till, nu har dom säkert redan slutat att jobba..klockan är ju efter 16.00!!

Väntan på den efterlängtade våren, lär vi nog få göra i några veckor/månader till..det ser inte ut att bli en ände på allt snöandet..

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: