Stolt systeryster!

Att jag är stolt över mina barn och deras respektive, det vet ni redan och att jag är stolt över mina systrar, vet ni kanske också..men det kan inte sägas allt för ofta! Jag har två helt fantastiska systrar och en fantastisk "halv"bror! Jag har nyss blivit faster igen, till en söt liten Tilda! (jag har inte sett henne live än, men korten är bedårande!) Jag är stolt över mina syskons respektive och över deras barn!
Jag är stolt över min mamma och stolt över min pappa och hans fru! Jag är helt enkelt lyckligt lottad som har fantastiska nära och kära runt omkring mig!

Nu till saken, varför jag egentligen började skriva det här inlägget...(blev ett långt inlägg, bara för det här!!)
Min systeryster har börjat skriva en blogg!!! JIPPI!! Hon är så duktig och har lyckats attt gå ner massor i vikt, och nu har hon börjat att blogga om det!
http://posansfru.blogg.se  Väl värd att kolla in!!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: