Skön torsdag

Idag vill jag först och främst gratulera min arbetskamrat och vän Margot, som fyller år!!

Jag hoppas att dagen blev en bra dag!! Du är fantastisk!

Efter jobbet idag, så åkte jag hem till Johan & IsaDora, jag och IsaDora brukar ju med jämna mellanrum åka ut på en shoppingrunda tillsammans..och då till våran favoritaffär www.fullero.nu . Fast hur vi än försökte få med Johan dit, så lyckades vi inte...(undrar varför..?!) Men till Ikea och Chilli följde han med!! KUL! Men sen fick han skjuts hem, och vi åkte till Fullerö...och jag kan ärligt säga, att jag skulle kunna ha gått där än, om det inte var för att affären stängde.. Det är så mycket fina saker, så man blir alldeles galen!! Men jag har inga pengar just nu, så det blev inget handlande!! IsaDora fotade en massa, så Johan kommer nog få se vad som fanns där, utan att behöva åka dit!
En mysig och bra dag blev det iallafall...jag har till och med fått Tobbe att sköta tvättstugan idag!! YEAH!! Så kvällen kommer att bli en lugn och skön kväll! (det jag kan få unna mig efter allt jobb, faktiskt!)

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: