Måste ju få göra en sån här jag med..

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: En lugn och skön söndag, utan en massa måsten..
DAGENS KLÄDSEL: I♥NY t-shirt, mysbyxor och skinntofflor
DAGENS FRISYR: Inte än...fortfarande morgonruffs
DAGENS LÅT: Helt tyst i öronen..men skulle vilja höra Salem´s låt idag 
DAGENS PLANER: Funderar på att ta mig till Kraftkällan..
DAGENS SAKNAD: Att få krama och pussa Adina
DAGENS DUMMASTE: Det måste ju vara katterna
DAGENS MISSLYCKANDE: Har inte hunnit dit än
DAGENS DROG: Ipren
DAGENS KÖP: Kaffe
DAGENS GODIS: Hoppas att jag kan låta bli
DAGENS HUMÖR: Bra..jag har en bra magkänsla om att det kommer att bli en bra dag
DAGENS CITAT: Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat. (Nalle Puh)
DAGENS ROLIGASTE: Att få sms av Ehlin och få höra att Adina mår bättre

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: