Konstig lördag...

..men den blev rätt bra tillslut!
Uppe med tuppen som vanligt och innan klockan hade blivit 9 så hade jag städat badrummet, dammat, dammsugit och skurat hela lägenheten..

Jag visste att Ehlin & Adina skulle till Delia (Adinas faster!) idag, så jag har tänkt mycket på dom, så när Ehlin ringer och säger att Adina blev så sjuk att dom var tvugna att åka till sjukhuset, så kan jag lova att mitt hjärta stannade....Fy,fy,fy....Adina har kräkts hela natten och har hög feber och till slut så kändes hon inte igen alls, så då åkte dom till Södersjukhuset och där togs det blodprover och urinprover för att se vad som kan vara fel..men väl där så började dom med vätskeersättning och det fick hon tillslut behålla, så på eftermiddagen fick dom lämna Sös! Pust...

Jag, Johan & mamma tog oss trots omständligheterna upp till Gävle och Läkerol Arena för att kolla på Brynäs-Leksand, en otroligt spännande match som Brynäs tillslut vann på straffar med 4-3
Kul att få träffa allihopa igen!

Kungen i mål, under uppvärmningen!

Mor & Ulrika

Albin är så kär i Emilia, att han nästan går upp i atomer...SÅÅÅ söt!! Här kittlar han tjejerna och får samtidigt mysa med dom!!

Anders (gömd bakom Helena!) Helena och Madde! ♥

En konstig men tillslut en bra lördag en solig och vårlik dag i mars!

Kram!

Postat av: carola

Skönt att att blev bra! Vilket tjockt och fint hår Ulla har fått förresten.

Trevlig söndag på dej, min vän. Kram

Datum: 2010-03-13 kl. 01:28:33
URL: http://carolaoriginaletalltsa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: