Jag gillar onsdagar...

...och det kan ju ha att göra med att favoritprogrammet sänds klockan 21.00 i kanal 5. Och om ni undrar vilket, så är ni absolut nya besökare på den här bloggen, och ni hjärtligt välkomna!
Mitt gillande till onsdagar kan också ha att göra med att det är "mittiveckan" hälften gjort och hälften kvar..
Lill-lördag kallas det ju för dom som har den vanan..
Jag är alltid ensam på onsdagar, vilket är helt okej!

Jag hoppas att ni alla får en bra "mittiveckan"-onsdag!! Mitt i månaden mars är vi också, så njut av våren, som är på gång! Och den här våren påminner ju verkligen om ens egna barndomsvårar..men smältvattnet som rinner och takdroppet! (lite nostalgisk kan jag väl få vara när jag snart blir äldre!?)

Kram alla!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: