Firad i dagarna tre!

Jösses, man skulle kunna tro att jag fyllt 30 år typ..eller kanske 40 år då...(jag hör nog era kommentarer..hihi!!)

Idag kom min pappa och Barbro hit och vi har haft en jättemysig dag tillsammans! Och idag kan jag ju berätta att VINTERN kom tillbaka..nog för att man visste att det kunde komma ett bakslag, men herregud vilket oväder det har varit..Fy, fy!!
Men iallafall, vi tog oss ner på stan och där bjöd pappa oss på ett restaurangbesök, vi åt på Amazing Thai! Mysigt och trevligt och jättegott!
Jag fick ju presentkort av Ehlin, Alfonso & Adina på Hemtex, så jag köpte en ny gardin till köket, och det blev jättebra! Pappa fixade till lampan så nu lyser den jättefint i fönstret!

Barbro som hjälper mig med gardinen!! Tack Barbro!

Vi vek den dubbel (den är 2,5meter lång) och det blev riktigt bra!

Pappa

Den fina lampan som nu lyser!

Min pappa och Barbro!

Jag och Barbro åkte till Chilli och Ikea i snöyran och hon shoppade loss, minsann..men jag höll hårt i mina presentkort! (typsikt mig!)
Tack för en härlig dag!

Nu ska jag ladda för 30 timmars jobb igen!! Hoppas att snön snabbt töar bort igen, för fy bubblan vad med snö det har kommit, jag behöver inte ens dra ner persiennerna i köket, för dom är alldeles igensnöade!

Kram på er!

Postat av: IsaDora

Åh vad snyggt det blev med gardinen! :) Kul att lampan fick komma igång och lysa också :)



Lycka till på jobbet nu! Härligt med lönen nästa månad.. Eller hur?? ;)

Datum: 2010-03-21 kl. 09:54:22
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: