En undran...

Jag undrar hur vi (stackars) svenskar kommer att reagera på den här våren..
En sån här vinter har vi ju inte haft på över 20 år..mina (fantastiska) tre barn har ALDRIG upplevt en sån här vinter i hela deras liv, och då har vi bott i Dalarna.. Jag tror att svensken kommer få ett glädjefnatt... Man märker det redan nu, fast det är några minusgrader, så värmer solen och det känns som att det KOMMER att komma en vår även i år!! Jag tror till och med att det kan bli en nationell glädjedag, eller nått... Den dagen det deklareras att VÅREN är här..


En underbar solig och fin dag har det varit iallafall, även om jag har spenderat den inomhus på jobbet, så känns det iallafall!! Åkte ut till Edshammar och skottade snö, nu på eftermiddagen och det var lika drygt som förra gången, men skönt att få det gjort!

Ehlin hade härliga citat på sin blogg (http://ehlinl.blogg.se)  häromdagen, så jag kan ju inte vara sämre jag..
Tobbe kom hem igår och frågade: Vad badade Saddam Hussein i? Irakvatten..
På radion hörde jag den här: Vad hände med hunden som åt upp en plastkasse? Jo, han sket på´se..

Ja,ja....nu kan ni sluta skratta...

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: