Att få tiden att gå

Det har ju sina fördelar att tiden går snabbt.. Just nu är jag på mitt nya arbete och här är det samma rutiner som gäller för min brukare. Dagarna ska se likadana ut för henne, så det gäller att komma ihåg allt, och sen försöka få tiden att gå tills nästa sak ska hända! Det var ju ett tag sen sist som jag var här och jag hittar mig själv på nya papper hela tiden, vilket är riktigt roligt, för det visar ju att dom vill ha mig här! Och brukaren minns mitt namn! Det är såå coolt! Till och med hennes mamma är förvånad över det, för det brukar hon inte göra;)! Ha en bra måndag allihopa! Kram!

Postat av: IsaDora

Good job!! Gjort ett jättebra intryck! :)

Håller med om att det skulle vara skönt om tiden gick lite fortare visa stunder... Ska jobba natt ikväll så har lite ångest att tiden ska gå sakta...

Du och jag vi kör på turbo med jobben, det gillar vi! :) Haha vi borde unna oss en redig shoppingtur på chili och fullerö tycker jag när lönen kommer :)

Kram!

Datum: 2010-03-22 kl. 09:58:16
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: Gardinga

Great site

Datum: 2010-03-22 kl. 15:27:31
URL: http://gardinga.blog13.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: