Äntligen fredag...

...eller vad man ska säga en dag som denna...?
Jag går fortfarande runt och knaprar
piller, som värsta pillertrillare...Usch!! Så just nu är det riktigt skönt att det är helg, och att jag inte har nått extrajobb, är faktiskt också skönt! Nästa vecka ska jag få gå på en utbildning för Kommunen..bra att känna att dom satsar på mig!! Chefen ringde idag, och honom ska jag också få träffa om någon vecka! Det känns riktigt bra (fortfarande!)! På jobbet i matsalarna börjar det nog att "smälta in" att jag kommer att sluta, och jag är mer än 100% säker på att det kommer att bli kanonbra!! Även om inte jag är där och bråkar med dom =)
I morgon blir det nog en tur norröver igen...det är Gävle som ska besökas..Det är Brynäs-Leksand J18 som ska spela!
Nu ska jag njuta av vuxenprogrammet "På spåret"!!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: