19/3

Jaha....42 år blir jag idag...En rätt så bra ålder, faktiskt!! Lagom kort från 40 år och lagom långt till 50 år..

Jag har fått presentkort på en helkroppsmassage av Tobias & Jennifer, presentkort på Ikea av mina arbetskamrater (& vänner) och av Johan & IsaDora har jag fått ett presentkort på Chilli tre jättefina ljusstakar och en fin lampa, från Thailand!! (jag ska ta kort och visa er, men gör det när allt har fått sin plats!)

Firandet är ju inte helt slut, bara för att dagen börjar att ta slut. I morgon kommer Ehlin, Alfonso, Adina, mamma, Ulrika, Conny & Jennie hit! Johan & IsaDora kommer dom också! Så det blir en riktig familjedag! På söndag så kommer min pappa och Barbro hit!!
 
Efter en helg med firande så väntar dubbeljobb igen..men den här gången är jag inte lika nervös, jag vet ju nu att jag kan, och att jag gillar att jobba som PA med den nya brukaren! Appropå det, så kommer jag att jobba med den "gamla" brukaren i maj och eventuellt i sommar också!!

Bjuder på 42 år "gamla" bilder och JAA, det är jag på dom..


Tack alla, som har grattat mig och hoppas att ni alla får en bra helg!

Kram!

Postat av: IsaDora

Ska bli roligt att träffas imorrn och att det blir många nära och kära som samlas :)

Vad vacker du var som liten! ♥ Och är såklart :) KRAM

Datum: 2010-03-19 kl. 00:51:01
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: