Unika

Det är vi ju allihopa, unika på sitt sätt. Personliga och med olika egenskaper, både bra och säkert finns det massa med dåliga egenskaper också (speciellt hos mig, eller?)

Just nu tycker jag det är kul att se det unika i mina tre djur..
Jag har ju berättat om Phoebe, hur han hör Johan när det är han som kommer hit och hälsar på och direkt kommer fram! Han gör faktiskt inte det med någon annan!
Cilla, det lilla drygskåpet, som är som en kattunge, fast hon är 5 år gammal.
Sen har vi ju yrvädret Alice, som jag precis håller på att lära känna och ska försöka uppfostra och prägla henne på mig!
Tre helt unika djur (två helt skilda arter dessutom!)

Men katterna är ju speciella.. Phoebe vägrar att hoppa upp på bänken, där jag har ställt deras mat och vatten nu (Alice glufsar annars i sig allt på 2 sekunder!) sen vi fick Alice! Hans mat måste vi ställa på golvet, där det ALLTID har stått! Unik! 
Cilla har lärt sig att smyga förbi Alice på ett fantastikst sätt, utan att Alice tror att hon fått en lek-kamrat att busa med! Unik!

Kul, men lite drygt med allt passande är det allt..
Men det visste jag ju om, när jag beslutade mig för att skaffa ett djur till!

Full fart är det!
Tur är väl det så jag inte blir en gammal toka som inte har nått att göra om dagarna, speciellt nu när man ändå är ensam, så kan man faktiskt ha det mysigt och kul med unika djur!

Ha en bra tisdag alla!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: