Om mig..

..måste jag ju berätta om också!

Idag ska jag utnyttja presentkortet som jag fick av alla mina arbetskamrater! Ska till Kraftkällan (jaaa, det var länge sen jag var där och gymmade...jag veeet!) och få massage och färga mina ögonfransar!
 
Sen blir det tv-tittande för resten utav dagen! Jag vill INTE missa bröllopet! Jag är så pass gammal, att jag minns att jag satt bänkad framför tv´n då Kungen & Drottningen gifte sig..
När var det?
Någon som vet? Var det 1976??

I morgon åker jag norrut! Närmare bestämt till Borlänge och Torsång.
Ska äntligen få träffa lilla Tilda, som ska döpas i Torsångs kyrka!
Det ska bli kul att få träffa alla igen! Tyvärr så ses vi ju inte så ofta, men dessto trevligare när vi väl gör det!


Alice stannar hemma i morgon! Hon får allt bli lite äldre och rumsren innan jag tar henne till en kyrka!!

Ha en fortsatt bra dag alla!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: