Mån-Tors

Sen är det slut, finito, over, kaputt..
Sen börjar mina nya äventyr i livet..

2010 är ett bra år, det bästa på länge har det sagts mig, och av någon anledning så tror jag att det verkligen är så. Åren innan har varit förberedelser för det som fortsätter i år, och det känns i hela kroppen att det HÄR KOMMER ATT BLI BRA! Inte bara för mig, utan för många, många fler!
 
Så nu ska jag arbeta måndag, tisdag, onsdag och torsdag..sen så..vet jag inte vad som händer..
Orolig? Neej inte speciellt, för jag vet att det är rätt beslut och att det kommer mera jobb framöver..
Spännande är nog det rätta ordet, och i spänningen finns en nervositet, förstås, men det gör det ju bara ännu mera spännande!

Ha en bra måndag allihopa, som är här och läser min blogg!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: