Glad Midsommar

Önskar jag er, alla mina "besökare"!!
Hoppas att ni får en fantastisk Midsommarafton!!
Solig, varm, sill och jordgubbar!!
 
Själv så ska jag jobba i ett 24-timmarspass, jag börjar 12.30 och slutar 12.30 i morgon, och det var ju meningen att vi alla skulle fira Adina som fyller 1 år i morgon, men hon är SJUK =((((((! Jag hoppas verkligen att hon snabbt blir frisk så vi kan ses snart igen! Lilla gumman, krya på dig!


Egentligen gör det mig ingenting att jag ska jobba (storhelgs OB, tackar jag inte nej till!) Sedan mina barn blev stora, så har man ju inga traditioner att "luta sig" mot, så jag hade nog bara haft prestationsångest idag..
Förra året hade vi ju så otroligt trevligt i Smedjebacken, hos systeryster som fyllde 40..men tyvärr så fyller hon ju inte jämt varje år, så vi kan ju inte göra DET till en tradition! ;-) Så jag kan lika gärna jobba!

Ta det lugnt allihopa idag (med både sillen, jordgubbarna och det andra...-ni vet!)
och vill någon hitta på nått i morgon eftermiddag/kväll så är jag öppen för förslag!?

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: