Gissa leken...

Har varit och handlat inför tisdagen....
Massor...
Och dyrt...
Shitpommesfrittes...
Vad har jag gett mig in på?

Men det kommer att bli så spännande!!
Och förmodligen bland det bästa jag gjort i mitt liv..
Tror jag...
Kanske...
Eller??
Chansar gör jag iallafall, så får vi se...annars hade jag ångrat mig, speciellt då chansen dök upp, så som den nu har gjort!

Kan iallafall meddela att regnet gjorde susen på bilen!! Fågelskiten sitter envist kvar, men det som såg ut som snor är borta!!

Kram!

Postat av: Helene

ska du ha HUND???? va KUL!!!!

Datum: 2010-06-11 kl. 14:51:06
URL: http://www.heleck.blogg.no
Postat av: Anonym

Har hört att man inte ska ha " pipleksaker" till valpar/unghundar då kopplar dom gnäll och pip från barn som leksaker... Utifall du inte redan viste det!! :D

Datum: 2010-06-11 kl. 15:03:49
Postat av: Lenitha

Vilken ras??? :P KUL!

Datum: 2010-06-11 kl. 11:27:11

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: