Första besöket

Förra veckan den 24 juni, så var det faktiskt 14 år sedan flyttlasset gick från Leksand i Dalarna till Storvreta i Uppland.. Jag och mina tre barn.. Ni får räkna ut själva hur gamla dom var.. Men små var dom iallafall!!

Nu till saken..
Idag åkte jag för första gången på dom här 14 åren till LÄNNABADET...
Vet ej varför besöket, tog så många år, eller.. Jo, det kan jag kanske göra eftersom Björklingebadet var stället vi åkte till när vi bodde i Storvreta.. Men idag kom premiärturen dit!! Trevligt, och bara en massa kända ansikten!
Jag kan dock inte skryta med att jag har tagit premiärdoppet.. Jag skyller på att jag måste ta hand om Alice...
Även om det var 22°C i vattnet så blev bara fötterna blöta!

Visst är hon fin, "min" Alice!?

Tack för alla gratulationer!!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: