Får jag lov att presentera:

Graceline´s Marilyn
Fast jag har döpt henne till
ALICE!!

Just nu är jag så lycklig så jag vet inte hur jag ska bete mig..
Det var meningen att hon skulle hämtas på tisdag (som jag skrivit om tidigare) men nu blev det några dagar tidigare...Och det gör ju ingenting...faktiskt!
Hon är UNDERBAR!!
Jag känner att jag skrapar in vuxenpoäng, när jag tagit ett beslut (inte helt själv, eftersom jag frågat mina barn om råd, och speciellt Tobbe, som får hjälpa till lite extra!) Enda sedan jag var i tonåren har jag önskat mig en hund, och då speciellt en Golden Retriver...men när man aldrig har haft någon hund, så är det inte så lätt, iallafall har det inte varit det för mig..Men nu så...har jag köpt mig en alldeles egen hund! Hur hon kom till mig, är en berättelse jag får ta en annan gång..men jag kan säga att det ÄR INTE slumpen!!


Hon är bedårande!!

Kram!

Postat av: helene

va FIN och SÖÖÖT!!!! grattis så mycket!! ser fram emot o se henne när vi kommer o hälsar på om några veckor ;-)

Datum: 2010-06-13 kl. 20:34:43
URL: http://www.heleck.blogg.no

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: