Det händer nått..

..hela tiden..men det är väl så det ska vara?
Alltså, det sker framsteg och vi lär oss nya saker både jag, Tobbe och Alice!

Utslagen valp nedanför datorn..Hon vill gärna vara där vi är, och det är lite mysigt, tycker jag!
 
Igår fick jag nog av all smuts och dammsög av hela lägenheten och skurade alla golv, SÅÅÅ skönt!!
Så nu mår jag mycket bättre!
Tänk vad smuts kan göra en galen?!
Och vad rent kan göra en glad!!

Med katterna går det bättre nu, dom fräser fortfarande, men Alice vill ju bara busa och leka, och det tycker framför allt Phoebe är en överskattad sysselsättning! Nu är dom iallafall inomhus, samtidigt! Framsteg även på den fronten alltså!

Nu ska jag passa på att njuta av det fina vädret!

Ha en bra dag alla!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: