Dalarna t&r

Idag ser jag fram emot att få träffa lite av min släkt, igen!
Som jag skrev igår, så träffas vi inte så ofta, men jag tycker att det är dessto trevligare när vi VÄL gör det! Återkommer med bilder på mina söta brorsbarn efter dopet idag!
Det ser ut att bli ett perfekt väder (iallafall här i Uppsala) så det ska bli skoj att få komma till ett somrigt Dalarna.

Hoppas att ni alla får en bra och skön söndag..
Man kan ju undra hur Kronprinsessan Viktoria & Prins Daniel mår en dag som denna? En fantastisk bröllopsdag var det för dom, och vad man än tycker om media, så är jag tacksam att svt fick vara med och filma allt, så jag också fick vara med på bröllopet!

Bild lånad av aftonbladet.se

Kram!

Postat av: IsaDora

Jag håller med! Det var verkligen jättekul att man fick se ALLT! Tycker dom var så söta och fina tillsammans, och man ser verkligen att det är äkta kärlek!



Hoppas ni alla hade en trevlig dag på dopet! Kram!

Datum: 2010-06-20 kl. 18:11:55
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: