Veterinären avklarad

Jupp! Och Alice skötte sig exemplariskt! Tror inte ens att hon fattade att hon fick en spruta! Men nu har jag gjort, min plikt som matte och hundägare! Det är verkligen som alla säger, att ha en hund är som att ha ett barn!
Ett passande och pysslande hela tiden! Men kul är det (precis som med barn också, förstås!)

Idag är det fortfarande varmt, men lite molnigare..och inne i lägenheten är det också varmt! Pust! På nätterna törs jag inte ha nått fönster öppet, eller ballkongdörren.. man vet ju aldrig vad som rör sig här utanför! Det finns ventiler vid varje fönster, så dom har vi öppna.. men som sagt det blir VARMT! (Tur att vi iallafall bor på bottenvåningen, för tänk att bo högst upp!!)

Men jag klagar inte, jag gillar verkligen sommaren OCH värmen! Det är ju det här dom flesta svenskar betalar dyra pengar för, att få åka till värmen i nått annant land! Eller hur? Även om det är häftigt att få se andra kulturer, men just nu har vi ju faktiskt värmen här! GRATIS!

Idag börjar sommarvikariatet hos min andra C.
Det blir mycket jobbande igen nu framöver! Folk undrar när jag ska ha semester, och ärligt talat så vet jag inte det... men jag kommer säkert att betala dyra pengar för en resa till värmen så småningom! =))

Ha en bra onsdag alla!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: