Varmt ute och jag ska jobba..

..och den här gången är det ÖVER 24 timmar som jag ska jobba!!
Jag börjar idag halv tre på eftermiddagen, och slutar kvart över tre i morgon eftermiddag! (24,75 timmar=show me the money!) Jag hoppas verkligen att det blir EP-fria timmar!

Efter det ska jag åka tillbaka till Stockholm och fira Alfonso´s (& Adinas) födelsedagar! Den här gången blir det med bil och Alice ska få följa med och liva upp gamle Crusse!

Det är inte nog med kalasandet, för på söndag fyller ju systeryster år.. så om jag inte helt har tagit slut så åker vi upp till Smedjebacken över dagen och kalasar vidare!

Idag ska jag ladda upp inför jobbet, både mentalt och med olika maträtter..
Och jag ska njuta av det svenska sommarvärmen också! Gör det ni också!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: