Vad ska jag hitta på??

För rubrik idag?

Vet inte om jag ska tjata mer om hur drygt jag tycker allting är just nu, men jag får ju se det positiva den 27 augusti, då lönen kommer!
Jag har jobbat natt, är nu hemma och vilar upp inför ett 26 timmarspass till.. (25h. 45min.)

Igår tog jag 2 långa prommisar med Alice, för att rensa skallen... Såå skönt att hon börjar orka gå längre och längre! Nu ska jag försöka släppa kollen, överlämna den till Tobias, som sen ska lämna henne till Melodie! Fast jag kommer nog att fundera på hur allt kommer att gå..

På tisdag nästa vecka så är den här pärsen över... Så om nån har lust att hitta på nått, så hör gärna av er... risken är väl att jag bara ligger i soffan annars.. Om det finns nån som vill ha främmande av mig och ev. en söt hund, så kom med förslag!? Jag kommer att vara ledig i nästan en hel vecka!

Ha en bra helg allihopa!

Kram!

Postat av: Ulrika

Hur låter en tur till Dalarna?! Smedjebacken är sådär, men Leksand är ju vackert!!! Älskar dig <3

Datum: 2010-07-30 kl. 11:05:14
Postat av: jennie melander

haha, jag skulle precis skriva att du skulle komma till oss ;-) så hade mami varit före! men, vi båda vill att du ska komma en liten tur till oss! tihih, loove <3

Datum: 2010-07-30 kl. 11:16:30
Postat av: Helena

He he vi har ju redan bokat ett rum ;) Anders lägger nytt golv nästa vecka sen är det fritt fram (är det redan nu iofs men med heltäckningsmatta...) Love You!

Datum: 2010-07-30 kl. 13:05:13
URL: http://posansfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: