Va´ varmt..

..vi har haft det idag!
Såå skönt.. men det är varmt!! ;-)
Ingen grannfajt idag, men jag har pratat med "fienden" (enligt dom andra!) idag. Hon har en schäfervalp som är två veckor äldre än Alice, så det har varit mycket bus!!

Jag unnade mig en massage idag!! Såå skönt!

Sen åkte jag, Tobbe & Alice till Lännabadet, dit kom även Johan & IsaDora, så vi fick myyysa tillsammans!!
Me like alot! ♥ Jag kan även meddela att jag tagit mina första dopp!! (plural!)

Tobbe, fick Alice att simma "utåt" idag.. Alltså vi släppte inte ner henne en bit ut och hon simmar innåt land, utan nu stod hon i vattnet och simmade ut! Kul!
Hon blev ganska ren efter badet.. men efter busandet med schäfern "Kiwi", under dom stora träden (tror det är lindar!?) så såg hon ut som Fraggeltrollet (om ni ni minns det barnprogrammet!?)

Så det blev badkaret ikväll! (det älskar hon verkligen!!)

En underbardag! Jag hoppas att ni har haft detsamma!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: