Trötter


Har jag varit heeeeela dagen.

En otrolig tur att jag har varit ledig och inte gjort så speciellt mycket!
Varit på hundpromenader, tvättat några mattor, dammsugit och varit en sväng på stan! Det var min dag i korthet! Jo, just ja, jag har badat Alice också! Vilket är en mysig uppgift, för hon njuter verkligen av att bada och duscha! (hade varit drygt om det var tvärtom!)
Men jag har verkligen somnat, så fort jag har lagt mig tillrätta för att vila i soffan varje gång!

Men hoppas att jag piggnar till, tills i morgon, då jag funderar på att ta mig till Hägersten.. Jag tror jag tar beslutet i morgon, för att se att batterierna laddas ordentligt inför tolvdagars jobbandet! (både dagar o nätter!!)

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: