Pust..

..Vad det är varmt!
Men tro inte att jag klagar, för det gör jag verkligen inte... Det är ju den här värmen och vädret som gör att Sverige är fantastiskt! Jag kan bara påminna om all skitsnö och hur kallt det var i vintras, och våren, som vi aldrig trodde skulle komma...Tänk på det!!


En rättelse också på 22 timmarspasset... det visade sig vara ett 24 timmarspass! Brukaren har semester, så det blir längre dagar nu!

Om Helene är här och läser, så hoppas jag att ni får en fortsatt bra semester här i Sverige! Och förlåt att jag inte kunde komma igår! Vi kanske hinner ses iallafall? (Hoppas!)

Såå, det blev morgonens blogginlägg!

Fortsätt njut av den svenska sommaren, ta med en tidning, som ni kan fläkta med om det är för varmt, och sov med fönstren öppna ( i morse när jag var ute med Alice, hörde jag snarkningar, från öppna ballkongdörrar!!)
Snart är hösten, kylan och mörkret tillbaka..

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: