Make over..

..ska jag göra idag!
 
Jag kommer att ta ett djupt tag i plånboken iallfall, men jag hoppas att det är värt det.. om inte annat så ska jag unna mig själv det (efter att ha haft tre jobb samtidigt, så kan jag faktiskt göra det!)
Återkommer med bilder lite senare!

Igår fick jag nog av att ha mattorna uppställda och ihop rullade utmed väggen, så nu ligger dom där dom ska igen! Hoppas, hoppas verkligen att Alice låter bli att pinka på dom! Återigen, det går åt rätt håll, för varannan dag är det inget kissande inne, men så slappnar man väl av och glömmer bort att det kan hända nått.. och det är ju det händer! Men med tanke på att det är en tik, och hon är bara tolv veckor, så tror jag att det är rätt så okej! Eller? Nån som vet..??



Grattis idag till Delia som fyller 30 år! Hoppas att du får en helt underbar födelsedag!
Delia Calvo
Och grattis till mammas gubbe Hans-Erik också (fast han har jag ingen bild på, så han får förbli anonym!)


Ha en bra dag idag allihopa!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: